.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
نساجی صفر - یک ملوان؛ قوهای سفید سه امتیاز دربی شمال را کسب کردند
دربی حساس فوتبال شمال ایران بین تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد بر خلاف جریان بازی و با از دست دادن موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان نساجی با برد قوهای سفید پایان یافت تا الهامی و بازیکنانش یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.(ادامه)
کورش ابراهیم‌نژاد گرجی، فرماندار سابق فریدونکنار ، در مراسم تودیع خود با چشمانی اشکبار گفت گوشه‌ای از قلبش را برای امام جمعه، .... ویدِئو / اشک‌های فرماندار سابق فریدون‌کنار در مراسم تودیع؛ جا گذاشتن گوشه‌ای از قلب برای امام جمعه و ....
کورش ابراهیم‌نژاد گرجی، فرماندار سابق فریدونکنار ، در مراسم تودیع خود با چشمانی اشکبار گفت گوشه‌ای از قلبش را برای امام جمعه، ....(ادامه)
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت». تسلیحات جدید حماس که تلفات زیادی از اسرائیل گرفت
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت».(ادامه)
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد. ماجرای ربودن آراد کوچولو از مقابل داروخانه
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد.(ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد. گنجشک درنده اسم مستعار کدام شبکه است؟
عملیات خرابکاری در سامانه توزیع سوخت تقریبا ظرف چند ساعت جمع شد و این قطعا برخلاف خواست طراحان آن و به‌خاطر پختگی مردم در کنار تدابیر دستگاه‌های‌ ذی‌ربط برای مهار چالش بود. هدف دشمن، بحران‌سازی و دادن شوک بود؛ اما برعکس، موجب هوشیاری بیشتر شد.(ادامه)
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید. ضربه فنی ساسی مانکن توسط پیرمرد رشتی
کمپین شادی مربوط به صادق متجدد معروف به صادق بوقی آن‌قدر در فضای مجازی پربازدید شده که تبلیغات مبتذل ساسی مانکن را به انزوا کشید.(ادامه)
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است چه شد که نتانیاهو به آتش‌بس در غزه تن داد؟
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است(ادامه)
بعضی از افراد که طعم زندگی مشترک را چشیده‌اند، همیشه این نسخه را برای زوجینی که تازه قرار است زندگی را زیر یک سقف تجربه کنند می‌پیچند و می‌گویند عشق برای روزهای اول زندگی است. فرمولی برای همیشه عاشق ماندن
بعضی از افراد که طعم زندگی مشترک را چشیده‌اند، همیشه این نسخه را برای زوجینی که تازه قرار است زندگی را زیر یک سقف تجربه کنند می‌پیچند و می‌گویند عشق برای روزهای اول زندگی است.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند. زیارت اربعین به سبک حجاب استایل‌ها؛ عبا جایگزین چادر!
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
در هفته سی‌ام لیگ برتر، پرسپولیس برابر نساجی به پیروزی ۴ بر صفر رسید و برای هشتمین بار قهرمان لیگ برتر شد. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد
در هفته سی‌ام لیگ برتر، پرسپولیس برابر نساجی به پیروزی ۴ بر صفر رسید و برای هشتمین بار قهرمان لیگ برتر شد.(ادامه)
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند! ماجرای اتاق سیگار در بیت رهبری
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند!(ادامه)
صفر تا صد ماجرای اتاق سیگار در بیت رهبری
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند!(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
نامه‌نگاری استقلال با AFC برای پرداخت طلب استراماچونی/ زرندی: فتح‌الله‌زاده دنبال فرصتی جدید است آخرین اقدام استقلال برای فرار از حذف آسیایی
نامه‌نگاری استقلال با AFC برای پرداخت طلب استراماچونی/ زرندی: فتح‌الله‌زاده دنبال فرصتی جدید است(ادامه)
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی همه زینبهای این شهر!
گفتگو از : مهتاب مظفری سوادکوهی(ادامه)
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست. استان گرفتار مسمومیت‌های سازمان‌یافته، استاندار همچنان در سکوت و بی تفاوت!
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست.(ادامه)
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . حامی پروری یا شایسته سالاری ؛ مسئله این است !
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . (ادامه)
فدراسیون فوتبال بین سه راهی/ فدراسیون فوتبال بین سه راهی
اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصرار دارند مدیران فدراسیون یک مذاکره رو در رو با امیر قلعه نویی داشته باشند و سوتفاهم های ایجاد شده در ماجرای برنامه خواستن از گزینه های ایرانی تیم ملی که موجب دلخوری شدید قلعه نویی شده بود را برطرف کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.